رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

والیبال قهرمانی جهان| عبادی‌پور: از نظر ذهنی و جسمی آماده هستیم/ بازی ایران و برزیل یک طرفه نخواهد بود

10:30 - 15 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۲۹۸۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: از نظر ذهنی و جسمی آماده رویارویی با برزیل، یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا هستیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد عبادی‌پور پیش از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل در مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار کرد: شرایط خیلی خوبی داریم. پس از سفری که از اسلوونی به لهستان داشتیم، چند روز زمان در اختیار ما بود که ریکاوری کنیم و تمرینات بدنسازی و توپی را به خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: همه از حساسیت این مسابقه خبر دارند. قرار است مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا قرار بگیریم. فکر می‌کنم از نظر ذهنی و جسمی آماده این بازی هستیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: مصاف ایران با برزیل یکی از سخت‌ترین مسابقات این مرحله به شمار می‌رود. ما در لیگ ملت‌ها هم بازی بسیار نزدیکی با برزیل داشتیم و دو ست را با امتیازهای بالاتر از 26 و 27 به حریف واگذار کردیم. برزیلی‌ها هم از حساسیت این بازی اطلاع دارند.

عبادی‌پور خاطرنشان کرد: بدون شک بازی ایران و برزیل یک طرفه نخواهد بود. ما تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت، چراکه دیدارهای این مرحله حذفی است و امکان دارد که هر اتفاقی در زمین رخ دهد. ما تا آخرین امتیاز بازی را رها نمی‌کنیم. می دانیم که با یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا بازی داریم و احترام زیادی برای حریف قائل هستیم. تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت که با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 23 و 30 دقیقه امروز (سه‌شنبه 15 شهریور) و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 به مصاف برزیل می‌رود.

انتهای پیام/


برچسب ها: والیبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *